Skierowane do nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych, którzy chcą rozwijać warsztat nauczycielski i kompetencje wychowawcze. Celem jest prezentacja metod nauczania oraz wychowania stosowanych w Szkole Edukacji PAFW i UW.
Możliwość otrzymania wkładu własnego, czyli współfinansowania większego przedsięwzięcia, które otrzymało dotację na realizację zasadniczej części planowanych działań z innych źródeł – publicznych, prywatnych, polskich lub zagranicznych. Projekty muszą być zbieżne pod względem obszaru geograficznego oraz tematycznego z celami i zakresem programu „RITA”.
Odpłatne warsztaty dla nauczycieli wszystkich przedmiotów i wszystkich poziomów szkół, prowadzone w grupach do 30 osób, przez trenerów-praktyków, są dostosowywane do potrzeb danej placówki oświatowej. Uczestnicy otrzymują materiały do dalszej pracy.
Spotkania dla dyrektorów szkół i nauczycieli nt. sposobów organizacji pracy szkoły wobec wyzwań wynikających z zewnętrznych uwarunkowań takich jak pandemia, wojna w Ukrainie. Uczestnicy mają dostęp do bieżących informacji i eksperckich analiz, wymieniają się doświadczeniem i dobrymi praktykami.
Oferuje absolwentom programu możliwość uczestnictwa w regularnych wydarzeniach online, których celem jest wsparcie ich w rozwoju zawodowym w obszarze innowacyjnych metod i strategii nauczania, rozwijania sprawczości i odpowiedzialności uczniów i dbałości o dobre relacje w szkole.
Oferta jest skierowana do przedstawicieli samorządów lokalnych, administracji rządowej, centralnych instytucji państwowych, organizacji pozarządowych, mediów, sektora edukacji oraz innych grup zawodowych z Europy Wschodniej, a także z krajów Południowego Kaukazu i Azji Centralnej. Wizyty służące dzieleniu się polskim doświadczeniem w zakresie transformacji oraz integracji europejskiej, prowadzone są we współpracy z polskimi organizacjami pozarządowymi oraz jednostkami administracji centralnej i samorządowej.
Możliwość sfinansowania wyjazdów przedstawicieli polskich organizacji pozarządowych do krajów objętych programem „RITA”, tj.: Armenii, Azerbejdżanu, Białorusi, Gruzji, Kazachstanu, Kirgistanu, Mołdawii, Ukrainy, Uzbekistanu i Tadżykistanu. Wyjazdy mogą służyć, m.in. konsultacji wniosku projektowego, czy umocnieniu współpracy z organizacją partnerską w tych krajach.
Oferta szkoleń e-learningowych poświęconych tematyce transformacji cyfrowej organizacji pozarządowych, składających się z 10 specjalistycznych kursów i 3 minikursów, na które składają się m.in. prezentacje ekspertów, tutoriale, case studies i materiały interaktywne.
Oferta szkoleniowa skierowana jest do nauczycieli, którzy chcą uczyć i moderować dialog na temat migracji, tożsamości i różnorodności w szkole. Nauczyciele uczą się, jak realizować projekty edukacyjne wspólnie z uczniami. Dzięki materiałom i wsparciu mentorów uczestnicy kursu poznają praktyczne metody nauczania.
Oferta szkoleniowa skierowana jest do nauczycieli, którzy chcą uczyć i moderować dialog na temat migracji, tożsamości i różnorodności w szkole. Nauczyciele uczą się, jak realizować projekty edukacyjne wspólnie z uczniami. Dzięki materiałom i wsparciu mentorów uczestnicy kursu poznają praktyczne metody nauczania.
Skierowane do nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych, którzy chcą rozwijać warsztat nauczycielski i kompetencje wychowawcze. Celem jest prezentacja metod nauczania oraz wychowania stosowanych w Szkole Edukacji PAFW i UW.
Możliwość otrzymania wkładu własnego, czyli współfinansowania większego przedsięwzięcia, które otrzymało dotację na realizację zasadniczej części planowanych działań z innych źródeł – publicznych, prywatnych, polskich lub zagranicznych. Projekty muszą być zbieżne pod względem obszaru geograficznego oraz tematycznego z celami i zakresem programu „RITA”.
Odpłatne warsztaty dla nauczycieli wszystkich przedmiotów i wszystkich poziomów szkół, prowadzone w grupach do 30 osób, przez trenerów-praktyków, są dostosowywane do potrzeb danej placówki oświatowej. Uczestnicy otrzymują materiały do dalszej pracy.
Spotkania dla dyrektorów szkół i nauczycieli nt. sposobów organizacji pracy szkoły wobec wyzwań wynikających z zewnętrznych uwarunkowań takich jak pandemia, wojna w Ukrainie. Uczestnicy mają dostęp do bieżących informacji i eksperckich analiz, wymieniają się doświadczeniem i dobrymi praktykami.
Oferuje absolwentom programu możliwość uczestnictwa w regularnych wydarzeniach online, których celem jest wsparcie ich w rozwoju zawodowym w obszarze innowacyjnych metod i strategii nauczania, rozwijania sprawczości i odpowiedzialności uczniów i dbałości o dobre relacje w szkole.
Oferta jest skierowana do przedstawicieli samorządów lokalnych, administracji rządowej, centralnych instytucji państwowych, organizacji pozarządowych, mediów, sektora edukacji oraz innych grup zawodowych z Europy Wschodniej, a także z krajów Południowego Kaukazu i Azji Centralnej. Wizyty służące dzieleniu się polskim doświadczeniem w zakresie transformacji oraz integracji europejskiej, prowadzone są we współpracy z polskimi organizacjami pozarządowymi oraz jednostkami administracji centralnej i samorządowej.
Możliwość sfinansowania wyjazdów przedstawicieli polskich organizacji pozarządowych do krajów objętych programem „RITA”, tj.: Armenii, Azerbejdżanu, Białorusi, Gruzji, Kazachstanu, Kirgistanu, Mołdawii, Ukrainy, Uzbekistanu i Tadżykistanu. Wyjazdy mogą służyć, m.in. konsultacji wniosku projektowego, czy umocnieniu współpracy z organizacją partnerską w tych krajach.
Oferta szkoleń e-learningowych poświęconych tematyce transformacji cyfrowej organizacji pozarządowych, składających się z 10 specjalistycznych kursów i 3 minikursów, na które składają się m.in. prezentacje ekspertów, tutoriale, case studies i materiały interaktywne.
Oferta szkoleniowa skierowana jest do nauczycieli, którzy chcą uczyć i moderować dialog na temat migracji, tożsamości i różnorodności w szkole. Nauczyciele uczą się, jak realizować projekty edukacyjne wspólnie z uczniami. Dzięki materiałom i wsparciu mentorów uczestnicy kursu poznają praktyczne metody nauczania.
Oferta szkoleniowa skierowana jest do nauczycieli, którzy chcą uczyć i moderować dialog na temat migracji, tożsamości i różnorodności w szkole. Nauczyciele uczą się, jak realizować projekty edukacyjne wspólnie z uczniami. Dzięki materiałom i wsparciu mentorów uczestnicy kursu poznają praktyczne metody nauczania.
Kurs jest skierowany do nauczycieli i nauczycielek języka polskiego ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Uczestnicy dowiedzą się, jak wprowadzając drobne zmian w sposobie prowadzenia lekcji, mogą zmienić klasową rzeczywistość i pobudzić aktywność uczniów. Obejmuje 2 spotkania: stacjonarne warsztaty oraz zajęcia online.
Poprzez dwusemestralne studia uzupełniające na polskich uczelniach obywatele Ukrainy, Białorusi, a także Mołdawii, Gruzji, Armenii, Azerbejdżanu, Kazachstanu, Kirgistanu, Tadżykistanu i Uzbekistanu poznają polskie doświadczenia w zakresie transformacji ustrojowej oraz integracji europejskiej. W ramach indywidualnych programów edukacyjnych stypendyści studiują między innymi wybrane aspekty ekonomii i zarządzania, administracji publicznej i biznesu, prawa, nauk społecznych i politycznych, dziennikarstwa, zarządzania NGO, czy zarządzania w kulturze.
Oferta dla nauczycieli, studentów specjalizacji dydaktycznych i edukatorów: jak świadomie i holistycznie podchodzić do dydaktycznych wyzwań. Zaprezentowane zostaną skuteczne metody pracy z uczniami, praktyczne narzędzia dydaktyczne, a także sposoby na budowanie współpracy z innymi nauczycielami i rodzicami. Wszystko w to w oparciu o badania naukowe z najlepszych ośrodków edukacyjnych na świecie.
Kurs skierowany do nauczycieli szkół podstawowych, którzy chcą poznać różne techniki uczenia matematyki oraz monitorowania efektów uczenia się uczniów. Kurs trwa 24 godziny i obejmuje 8 spotkań online.
Możliwość otrzymania dotacji na organizację jednodniowego wydarzenia promującego program „Równać Szanse” oraz rezultaty zrealizowanych w tym programie projektów.
O dotacje do 12 tys. zł na 6-miesięczne projekty służące wyrównywaniu szans na dobry start w dorosłe życie młodzieży z terenów wiejskich i małych miast mogą ubiegać się organizacje pozarządowe, biblioteki, domy kultury i nieformalne grupy mieszkańców z terenów wiejskich i miast do 20 tys. mieszkańców.
Oferta jednosemestralnych staży badawczo-naukowych dla obywateli Ukrainy, Białorusi, Mołdawii, Gruzji, Armenii, Azerbejdżanu, Kirgistanu, Kazachstanu, Uzbekistanu i Tadżykistanu posiadających ugruntowaną pozycję naukową. Efektem indywidualnej pracy pod kierunkiem opiekuna naukowego jest przygotowanie przez stażystę artykułu naukowego.
Oferta dla lokalnych liderów posiadających przynajmniej 3-letnie doświadczenie w działalności społecznej w organizacjach pozarządowych, samorządzie, instytucjach lokalnych, biznesie, grupach nieformalnych, w szczególności do osób, które uczestniczyły w realizacji projektów prowadzonych w ramach innych programów PAFW.
Jednodniowe, bezpłatne webinaria są skierowane do przedstawicieli organizacji pozarządowych zainteresowanych aplikowaniem w konkursach grantowych programu „Równać Szanse” oraz podnoszeniem swoich kwalifikacji.
Dofinansowanie mogą otrzymać projekty polskich organizacji pozarządowych i ich partnerów z krajów Europy Wschodniej, Kaukazu Południowego i Azji Centralnej, służące wsparciu w tych krajach przemian demokratycznych, społecznych i gospodarczych, głównie poprzez dzielenie się polskim doświadczeniem w zakresie problemów społecznych i socjalnych, edukacji i wychowaniu, rozwoju przedsiębiorczości, dziedzictwa kulturowego, rozwoju i wsparciu trzeciego sektora, samorządu lokalnego, niezależnych i nowoczesnych mediów.
Bezpłatne dzienne studia podyplomowe – kształcące nauczycieli języka polskiego, matematyki, historii i wiedzy o społeczeństwie oraz biologii z przyrodą, trwające 10 miesięcy – łączą w sobie zajęcia akademickie oraz obowiązkowe praktyki szkolne. Oferta skierowana jest do absolwentów studiów magisterskich na kierunkach język polski, matematyka, historia i biologia, absolwentów kierunków pokrewnych do biologii i matematyki oraz do nauczycieli pracujących już w zawodzie nie dłużej niż 10 lat. Istnieje możliwość ubiegania się o stypendium na pokrycie kosztów utrzymania w Warszawie.
Dwudniowe wydarzenie, które pokazuje, jak technologiczne trendy przełożyć na język praktycznych zastosowań. Co roku w wydarzeniu bierze udział niemal tysiąc osób, które łączy pasja odkrywania nowych technologii i dzielenia się wiedzą z innymi. Są wśród nich międzynarodowi eksperci m.in. z USA, Danii czy Wielkiej Brytanii, ale też polscy przedstawiciele firm, startupów, uczelni, organizacji pozarządowych i pracownicy administracji publicznej.
Dwuosobowe grupy wolontariuszy prowadzą zajęcia rozwijające u dzieci i młodzieży kreatywność, samodzielne, krytyczne myślenie. Realizowane są one autorską i nowatorską metodą „PROJEKTORA” w ramach następujących wyzwań: relacje w grupie, funkcjonowanie w cyfrowym świecie, ochrona planety.
Skierowane są do dyrektorów i wicedyrektorów szkół wszystkich rodzajów i poziomów edukacyjnych. Trwają trzy semestry, podczas których słuchacze uczestniczą w ośmiu zjazdach, kursie internetowym oraz w spotkaniach online w małej grupie seminaryjnej. Studia prowadzone we współpracy z Collegium Civitas w Warszawie.
Konkurs ma na celu zachęcenie organizacji pozarządowych i grup nieformalnych do dołączenia do koalicji partnerów uczestniczących w kolejnej edycji Programu Stypendiów Pomostowych. Gromadząc 25% kosztu stypendium, organizacja może stworzyć swoim kandydatom szansę uzyskania wsparcia w Programie Stypendiów Pomostowych.
Szkolenia weekendowe służące rozwojowi zawodowemu dziennikarzy mediów lokalnych prowadzone przez doświadczonych dziennikarzy mediów ogólnopolskich i lokalnych oraz innych ekspertów.
Dwuletnia ścieżka ETAs jest kierowana do nauczycieli języka angielskiego z publicznych przedszkoli i szkół podstawowych mieszczących się na wsiach oraz do lokalnych liderów wiejskich, łączy w sobie udział w szkoleniach (metodycznych oraz projektowych) z realizacją projektu.
Oferta dla szkół, wszystkich poziomów i typów, które ukończyły „Całościowy Rozwój Szkoły – kurs podstawowy”. Obejmuje dwuletni kurs dla dyrektora i nauczycieli. Koncentruje się na pogłębianiu rozumienia oceniania kształtującego poprzez pracę ze strategiami oceniania kształtującego i wprowadzanie podstawowych praktyk pracy nauczycieli. Dyrektorzy uczą się wprowadzać do szkół zmianę nastawioną na poprawę efektów uczenia się uczniów i nauczania. W ramach kursu odbywają się konferencje i spotkania dla dyrektorów, warsztaty dla rad pedagogicznych oraz kursy internetowe i warsztaty dla wybranych nauczycieli.
O stypendia na I rok studiów mogą ubiegać się maturzyści, którzy zostali przyjęci na stacjonarne studia w polskich uczelniach publicznych, pochodzą ze wsi lub małych miast do 20 tys. mieszkańców, z rodzin o niskich dochodach, osiągają dobre wyniki w nauce i dodatkowo spełniają jeden z warunków określonych w regulaminie programu. Stypendium wynosi 10 tys. zł i jest wypłacane w 10 miesięcznych ratach.
Oferta dwutygodniowych zajęć, odbywających w lipcu w Kapusie Natolińskim w Warszawie, skierowana jest do ekspertów z krajów Partnerstwa Wschodniego oraz Bałkanów Zachodnich, takich jak: analitycy, doradcy polityczni i rządowi, pracownicy think tanków i NGOs, urzędnicy służby cywilnej, czy dziennikarze. Program ramowy zajęć – mających formę wykładów, warsztatów i spotkań z praktykami, z udziałem wybitnych wykładowców (ekspertów z Polski i zagranicy) – obejmuje transformację systemową, integrację europejską i relacje transatlantyckie. Od 2016 r. wiodącym tematem są kwestie związane z wyzwaniami cyfrowymi.
Szkolenia weekendowe służące rozwojowi zawodowemu dziennikarzy mediów lokalnych prowadzone przez doświadczonych dziennikarzy mediów ogólnopolskich i lokalnych oraz innych ekspertów.
Oferta jednosemestralnych staży badawczo-naukowych dla obywateli Ukrainy, Białorusi, Mołdawii, Gruzji, Armenii, Azerbejdżanu, Kirgistanu, Kazachstanu i Tadżykistanu i Uzbekistanu posiadających ugruntowaną pozycję naukową. Efektem indywidualnej pracy pod kierunkiem opiekuna naukowego jest przygotowanie przez stażystę artykułu naukowego.
Zapraszamy stypendystów pomostowych i wolontariuszy „Projektora”. W programie konferencji, zaplanowanej na maj, będą m.in.: panel ekspercki oraz prezentacje prac naukowych uczestników, a także projektów edukacyjnych realizowanych przez studentów. Ogłoszenie: marzec 2024 r.
Kurs jest skierowany do nauczycieli i nauczycielek języka polskiego ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Uczestnicy dowiedzą się, jak wprowadzając drobne zmian w sposobie prowadzenia lekcji, mogą zmienić klasową rzeczywistość i pobudzić aktywność uczniów. Obejmuje 2 spotkania: stacjonarne warsztaty oraz zajęcia online.
Poprzez dwusemestralne studia uzupełniające na polskich uczelniach obywatele Ukrainy, Białorusi, a także Mołdawii, Gruzji, Armenii, Azerbejdżanu, Kazachstanu, Kirgistanu, Tadżykistanu i Uzbekistanu poznają polskie doświadczenia w zakresie transformacji ustrojowej oraz integracji europejskiej. W ramach indywidualnych programów edukacyjnych stypendyści studiują między innymi wybrane aspekty ekonomii i zarządzania, administracji publicznej i biznesu, prawa, nauk społecznych i politycznych, dziennikarstwa, zarządzania NGO, czy zarządzania w kulturze.
Oferta dla nauczycieli, studentów specjalizacji dydaktycznych i edukatorów: jak świadomie i holistycznie podchodzić do dydaktycznych wyzwań. Zaprezentowane zostaną skuteczne metody pracy z uczniami, praktyczne narzędzia dydaktyczne, a także sposoby na budowanie współpracy z innymi nauczycielami i rodzicami. Wszystko w to w oparciu o badania naukowe z najlepszych ośrodków edukacyjnych na świecie.
Kurs skierowany do nauczycieli szkół podstawowych, którzy chcą poznać różne techniki uczenia matematyki oraz monitorowania efektów uczenia się uczniów. Kurs trwa 24 godziny i obejmuje 8 spotkań online.
Możliwość otrzymania dotacji na organizację jednodniowego wydarzenia promującego program „Równać Szanse” oraz rezultaty zrealizowanych w tym programie projektów.
O dotacje do 12 tys. zł na 6-miesięczne projekty służące wyrównywaniu szans na dobry start w dorosłe życie młodzieży z terenów wiejskich i małych miast mogą ubiegać się organizacje pozarządowe, biblioteki, domy kultury i nieformalne grupy mieszkańców z terenów wiejskich i miast do 20 tys. mieszkańców.
Oferta jednosemestralnych staży badawczo-naukowych dla obywateli Ukrainy, Białorusi, Mołdawii, Gruzji, Armenii, Azerbejdżanu, Kirgistanu, Kazachstanu, Uzbekistanu i Tadżykistanu posiadających ugruntowaną pozycję naukową. Efektem indywidualnej pracy pod kierunkiem opiekuna naukowego jest przygotowanie przez stażystę artykułu naukowego.
Oferta dla lokalnych liderów posiadających przynajmniej 3-letnie doświadczenie w działalności społecznej w organizacjach pozarządowych, samorządzie, instytucjach lokalnych, biznesie, grupach nieformalnych, w szczególności do osób, które uczestniczyły w realizacji projektów prowadzonych w ramach innych programów PAFW.
Jednodniowe, bezpłatne webinaria są skierowane do przedstawicieli organizacji pozarządowych zainteresowanych aplikowaniem w konkursach grantowych programu „Równać Szanse” oraz podnoszeniem swoich kwalifikacji.
Dofinansowanie mogą otrzymać projekty polskich organizacji pozarządowych i ich partnerów z krajów Europy Wschodniej, Kaukazu Południowego i Azji Centralnej, służące wsparciu w tych krajach przemian demokratycznych, społecznych i gospodarczych, głównie poprzez dzielenie się polskim doświadczeniem w zakresie problemów społecznych i socjalnych, edukacji i wychowaniu, rozwoju przedsiębiorczości, dziedzictwa kulturowego, rozwoju i wsparciu trzeciego sektora, samorządu lokalnego, niezależnych i nowoczesnych mediów.
Bezpłatne dzienne studia podyplomowe – kształcące nauczycieli języka polskiego, matematyki, historii i wiedzy o społeczeństwie oraz biologii z przyrodą, trwające 10 miesięcy – łączą w sobie zajęcia akademickie oraz obowiązkowe praktyki szkolne. Oferta skierowana jest do absolwentów studiów magisterskich na kierunkach język polski, matematyka, historia i biologia, absolwentów kierunków pokrewnych do biologii i matematyki oraz do nauczycieli pracujących już w zawodzie nie dłużej niż 10 lat. Istnieje możliwość ubiegania się o stypendium na pokrycie kosztów utrzymania w Warszawie.
Dwudniowe wydarzenie, które pokazuje, jak technologiczne trendy przełożyć na język praktycznych zastosowań. Co roku w wydarzeniu bierze udział niemal tysiąc osób, które łączy pasja odkrywania nowych technologii i dzielenia się wiedzą z innymi. Są wśród nich międzynarodowi eksperci m.in. z USA, Danii czy Wielkiej Brytanii, ale też polscy przedstawiciele firm, startupów, uczelni, organizacji pozarządowych i pracownicy administracji publicznej.
Dwuosobowe grupy wolontariuszy prowadzą zajęcia rozwijające u dzieci i młodzieży kreatywność, samodzielne, krytyczne myślenie. Realizowane są one autorską i nowatorską metodą „PROJEKTORA” w ramach następujących wyzwań: relacje w grupie, funkcjonowanie w cyfrowym świecie, ochrona planety.
Skierowane są do dyrektorów i wicedyrektorów szkół wszystkich rodzajów i poziomów edukacyjnych. Trwają trzy semestry, podczas których słuchacze uczestniczą w ośmiu zjazdach, kursie internetowym oraz w spotkaniach online w małej grupie seminaryjnej. Studia prowadzone we współpracy z Collegium Civitas w Warszawie.
Konkurs ma na celu zachęcenie organizacji pozarządowych i grup nieformalnych do dołączenia do koalicji partnerów uczestniczących w kolejnej edycji Programu Stypendiów Pomostowych. Gromadząc 25% kosztu stypendium, organizacja może stworzyć swoim kandydatom szansę uzyskania wsparcia w Programie Stypendiów Pomostowych.
Szkolenia weekendowe służące rozwojowi zawodowemu dziennikarzy mediów lokalnych prowadzone przez doświadczonych dziennikarzy mediów ogólnopolskich i lokalnych oraz innych ekspertów.
Dwuletnia ścieżka ETAs jest kierowana do nauczycieli języka angielskiego z publicznych przedszkoli i szkół podstawowych mieszczących się na wsiach oraz do lokalnych liderów wiejskich, łączy w sobie udział w szkoleniach (metodycznych oraz projektowych) z realizacją projektu.
Oferta dla szkół, wszystkich poziomów i typów, które ukończyły „Całościowy Rozwój Szkoły – kurs podstawowy”. Obejmuje dwuletni kurs dla dyrektora i nauczycieli. Koncentruje się na pogłębianiu rozumienia oceniania kształtującego poprzez pracę ze strategiami oceniania kształtującego i wprowadzanie podstawowych praktyk pracy nauczycieli. Dyrektorzy uczą się wprowadzać do szkół zmianę nastawioną na poprawę efektów uczenia się uczniów i nauczania. W ramach kursu odbywają się konferencje i spotkania dla dyrektorów, warsztaty dla rad pedagogicznych oraz kursy internetowe i warsztaty dla wybranych nauczycieli.
O stypendia na I rok studiów mogą ubiegać się maturzyści, którzy zostali przyjęci na stacjonarne studia w polskich uczelniach publicznych, pochodzą ze wsi lub małych miast do 20 tys. mieszkańców, z rodzin o niskich dochodach, osiągają dobre wyniki w nauce i dodatkowo spełniają jeden z warunków określonych w regulaminie programu. Stypendium wynosi 10 tys. zł i jest wypłacane w 10 miesięcznych ratach.
Oferta dwutygodniowych zajęć, odbywających w lipcu w Kapusie Natolińskim w Warszawie, skierowana jest do ekspertów z krajów Partnerstwa Wschodniego oraz Bałkanów Zachodnich, takich jak: analitycy, doradcy polityczni i rządowi, pracownicy think tanków i NGOs, urzędnicy służby cywilnej, czy dziennikarze. Program ramowy zajęć – mających formę wykładów, warsztatów i spotkań z praktykami, z udziałem wybitnych wykładowców (ekspertów z Polski i zagranicy) – obejmuje transformację systemową, integrację europejską i relacje transatlantyckie. Od 2016 r. wiodącym tematem są kwestie związane z wyzwaniami cyfrowymi.
Szkolenia weekendowe służące rozwojowi zawodowemu dziennikarzy mediów lokalnych prowadzone przez doświadczonych dziennikarzy mediów ogólnopolskich i lokalnych oraz innych ekspertów.
Oferta jednosemestralnych staży badawczo-naukowych dla obywateli Ukrainy, Białorusi, Mołdawii, Gruzji, Armenii, Azerbejdżanu, Kirgistanu, Kazachstanu i Tadżykistanu i Uzbekistanu posiadających ugruntowaną pozycję naukową. Efektem indywidualnej pracy pod kierunkiem opiekuna naukowego jest przygotowanie przez stażystę artykułu naukowego.
Zapraszamy stypendystów pomostowych i wolontariuszy „Projektora”. W programie konferencji, zaplanowanej na maj, będą m.in.: panel ekspercki oraz prezentacje prac naukowych uczestników, a także projektów edukacyjnych realizowanych przez studentów. Ogłoszenie: marzec 2024 r.
Dwuosobowe grupy studentów-wolontariuszy realizują w formule stacjonarnej projekty dla uczniów z klas 4-8 z miejscowości liczących do 20 tysięcy mieszkańców w okresie wakacji. Studenci otrzymują zwrot kosztów materiałów edukacyjnych i dojazdu.
Termin: 24 kwietnia. Dyskusja o największych wezwaniach w pracy osoby, która kieruje fundacją lub stowarzyszeniem oraz o tym, jak podejmować decyzja w czasach ciągłej zmiany. Przestrzeń na wymianę doświadczeń i dzielenie się inspirującymi przykładami dot. zarządzania ludźmi, wiedzą, kompetencjami, czy finansami.
Spotkania online dla stypendystów pomostowych z zespołem Fundacji Edukacyjnej Przedsiębiorczości. Podczas webinaru szczegółowo przedstawiana jest oferta stypendialna i rozwojowa Programu Stypendiów Pomostowych oraz omawiane są kwestie formalne dotyczące ubiegania się o stypendia i udziału w szkoleniach oraz warsztatach.
Konkurs dla stypendystów realizujących studia w zakresie jednej z następujących dyscyplin: historia, nauki o polityce i administracji, filozofia, psychologia, nauki socjologiczne, nauki o komunikacji społecznej i mediach, którzy podczas studiów osiągnęli średnią min. 4.0. Laureaci konkursu, którzy uzyskali najwyższe średnie, otrzymują roczne stypendium w wysokości 10 tys. zł lub półroczne w wysokości 5 tys. zł wypłacane w miesięcznych ratach po 1000 zł. Fundatorem stypendiów jest PAFW.
Konkurs dla stypendystów pomostowych studiujących na wszystkich kierunkach, z wyjątkiem filologii angielskiej i kierunków pokrewnych, którzy podczas studiów osiągnęli średnią min. 4.0. Laureaci konkursu, którzy uzyskali najwyższe średnie, otrzymują finansowanie rocznego kursu językowego zakończonego egzaminem FCE/CAE lub innym na równorzędnym poziomie.
Specjalny program grantowy, uruchomiony przez Polsko-Amerykańską Fundację Wolności w odpowiedzi na wojnę w Ukrainie, jest skierowany do organizacji pozarządowych niosących pomoc ludności cywilnej w Ukrainie, a także uchodźcom wojennym trafiającym do Polski.
Konkurs dla stypendystów realizujących studia w zakresie jednej z następujących dyscyplin: automatyka, elektronika i elektrotechnika, inżynieria mechaniczna, inżynieria materiałowa, inżynieria lądowa i transport lub kierunków: logistyka i pokrewne oraz informatyka i pokrewne, którzy podczas studiów osiągnęli średnią min. 4.0. Laureaci konkursu, którzy uzyskali najwyższe średnie, otrzymują roczne stypendium w wysokości 10 tys. zł lub półroczne w wysokości 5 tys. zł wypłacane w miesięcznych ratach po 1000 zł. Fundatorem stypendiów jest Fundacja Inter Cars.
Konkurs jest adresowany do osób w wieku 60+, które samodzielnie, lub we współpracy z osobą młodszą (różnica wieku minimum 25 lat), w oparciu o własne pasje, pragną zrealizować projekt społeczny w okresie od września 2024 r. do czerwca 2025 r. Oferta konkursu to nie tylko możliwość otrzymania dotacji do 17 tys. zł, ale też wsparcie – w formie warsztatów, wizyt studyjnych, porad trenerów i animatorów – służące przygotowaniu projektu i jego realizacji.
Zajęcia warsztatowe dla przedstawicieli nowych organizacji lokalnych, zakwalifikowanych do uczestnictwa w Programie Stypendiów Pomostowych. Ich celem jest przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu przygotowywania i prowadzenia programów stypendialnych. Obejmują także elementy komunikacji, fundraisingu, budowy koalicji lokalnych oraz procedury Programu Stypendiów Pomostowych.
Oferta dla wszystkich poziomów i typów szkół, które ukończyły główną ścieżkę programu SUS: Całościowy Rozwój Szkoły – poziom podstawowy oraz zaawansowany i chcą na fundamencie oceniania kształtującego podtrzymać i pogłębiać zmianę w szkole. Szkoły realizują samodzielnie wybrane wyzwanie dotyczące poprawy uczenia i nauczania wykorzystując strategie oceniania kształtującego i praktyki współpracy nauczycieli oraz rozwijają współpracę z innymi szkołami, która ma na celu wzajemne uczenie się.
W naborze mogą wziąć udział bibliotekarki zatrudnione w placówkach publicznych. Celem Konkursu jest wsparcie rozwoju osobistego oraz docenienie roli, jaką biblioteki – i zatrudnione w nich kobiety – odgrywają w rozbudzaniu aspiracji oraz rozwoju społeczności, których częścią jest biblioteka.
Termin: 24-26 czerwca 2024 r. Doroczne, ogólnopolskie spotkanie nauczycieli języka angielskiego z małych miejscowości, w którym uczestniczy ok. 300 osób z całej Polski. Biorą oni udział w warsztatach metodycznych z nauczania języka angielskiego, spotkaniach z ciekawymi ludźmi oraz wykładach i prezentacjach dotowanych projektów. Integralną część stanowi ekspozycja wystawowa z ofertą wiodących wydawnictw i dystrybutorów pomocy dydaktycznych do nauki języka angielskiego.
Konkurs dla stypendystów pomostowych realizujących studia w zakresie dyscyplin: nauki o zarządzaniu i jakości, ochrona środowiska, którzy podczas studiów osiągnęli średnią min. 4.0. Laureaci konkursu, którzy uzyskali najwyższe średnie, otrzymują roczne stypendium w wysokości 10 tys. zł lub półroczne w wysokości 5 tys. zł wypłacane w miesięcznych ratach po 1000 zł.
Termin: 27-28 czerwca. Ogólnopolska konferencja skierowana do dyrektorów szkół uczestniczących w programie „Szkoła Ucząca Się”, którzy spotykają się, aby dyskutować o rozwiązaniach służących podnoszeniu jakości edukacji i lepszej organizacji pracy szkoły. Kluczowym elementem spotkania jest wymiana doświadczeń i dobrych praktyk.
Program wspiera lokalnych liderów w pozyskiwaniu wiedzy i kompetencji na rzecz prowadzenia w swoich społecznościach działań związanych z ochroną środowiska i klimatu, a także skutecznego pozyskiwania funduszy Unii Europejskiej na ich realizację.
Stypendium naukowe na II rok studiów to forma wsparcia dla uczestników Programu Stypendiów Pomostowych (stypendystów I roku), którzy osiągną po I roku studiów bardzo dobre wyniki w nauce. Laureaci konkursu otrzymają roczne stypendium w wysokości 10 tys. zł, wypłacane w 10 miesięcznych ratach po 1000 zł.
Szkolenia weekendowe służące rozwojowi zawodowemu dziennikarzy mediów lokalnych prowadzone przez doświadczonych dziennikarzy mediów ogólnopolskich i lokalnych oraz innych ekspertów.
Dwuosobowe grupy studentów-wolontariuszy realizują w formule stacjonarnej projekty dla uczniów z klas 4-8 z miejscowości liczących do 20 tysięcy mieszkańców w okresie wakacji. Studenci otrzymują zwrot kosztów materiałów edukacyjnych i dojazdu.
Termin: 24 kwietnia. Dyskusja o największych wezwaniach w pracy osoby, która kieruje fundacją lub stowarzyszeniem oraz o tym, jak podejmować decyzja w czasach ciągłej zmiany. Przestrzeń na wymianę doświadczeń i dzielenie się inspirującymi przykładami dot. zarządzania ludźmi, wiedzą, kompetencjami, czy finansami.
Spotkania online dla stypendystów pomostowych z zespołem Fundacji Edukacyjnej Przedsiębiorczości. Podczas webinaru szczegółowo przedstawiana jest oferta stypendialna i rozwojowa Programu Stypendiów Pomostowych oraz omawiane są kwestie formalne dotyczące ubiegania się o stypendia i udziału w szkoleniach oraz warsztatach.
Konkurs dla stypendystów realizujących studia w zakresie jednej z następujących dyscyplin: historia, nauki o polityce i administracji, filozofia, psychologia, nauki socjologiczne, nauki o komunikacji społecznej i mediach, którzy podczas studiów osiągnęli średnią min. 4.0. Laureaci konkursu, którzy uzyskali najwyższe średnie, otrzymują roczne stypendium w wysokości 10 tys. zł lub półroczne w wysokości 5 tys. zł wypłacane w miesięcznych ratach po 1000 zł. Fundatorem stypendiów jest PAFW.
Konkurs dla stypendystów pomostowych studiujących na wszystkich kierunkach, z wyjątkiem filologii angielskiej i kierunków pokrewnych, którzy podczas studiów osiągnęli średnią min. 4.0. Laureaci konkursu, którzy uzyskali najwyższe średnie, otrzymują finansowanie rocznego kursu językowego zakończonego egzaminem FCE/CAE lub innym na równorzędnym poziomie.
Specjalny program grantowy, uruchomiony przez Polsko-Amerykańską Fundację Wolności w odpowiedzi na wojnę w Ukrainie, jest skierowany do organizacji pozarządowych niosących pomoc ludności cywilnej w Ukrainie, a także uchodźcom wojennym trafiającym do Polski.
Konkurs dla stypendystów realizujących studia w zakresie jednej z następujących dyscyplin: automatyka, elektronika i elektrotechnika, inżynieria mechaniczna, inżynieria materiałowa, inżynieria lądowa i transport lub kierunków: logistyka i pokrewne oraz informatyka i pokrewne, którzy podczas studiów osiągnęli średnią min. 4.0. Laureaci konkursu, którzy uzyskali najwyższe średnie, otrzymują roczne stypendium w wysokości 10 tys. zł lub półroczne w wysokości 5 tys. zł wypłacane w miesięcznych ratach po 1000 zł. Fundatorem stypendiów jest Fundacja Inter Cars.
Konkurs jest adresowany do osób w wieku 60+, które samodzielnie, lub we współpracy z osobą młodszą (różnica wieku minimum 25 lat), w oparciu o własne pasje, pragną zrealizować projekt społeczny w okresie od września 2024 r. do czerwca 2025 r. Oferta konkursu to nie tylko możliwość otrzymania dotacji do 17 tys. zł, ale też wsparcie – w formie warsztatów, wizyt studyjnych, porad trenerów i animatorów – służące przygotowaniu projektu i jego realizacji.
Zajęcia warsztatowe dla przedstawicieli nowych organizacji lokalnych, zakwalifikowanych do uczestnictwa w Programie Stypendiów Pomostowych. Ich celem jest przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu przygotowywania i prowadzenia programów stypendialnych. Obejmują także elementy komunikacji, fundraisingu, budowy koalicji lokalnych oraz procedury Programu Stypendiów Pomostowych.
Oferta dla wszystkich poziomów i typów szkół, które ukończyły główną ścieżkę programu SUS: Całościowy Rozwój Szkoły – poziom podstawowy oraz zaawansowany i chcą na fundamencie oceniania kształtującego podtrzymać i pogłębiać zmianę w szkole. Szkoły realizują samodzielnie wybrane wyzwanie dotyczące poprawy uczenia i nauczania wykorzystując strategie oceniania kształtującego i praktyki współpracy nauczycieli oraz rozwijają współpracę z innymi szkołami, która ma na celu wzajemne uczenie się.
W naborze mogą wziąć udział bibliotekarki zatrudnione w placówkach publicznych. Celem Konkursu jest wsparcie rozwoju osobistego oraz docenienie roli, jaką biblioteki – i zatrudnione w nich kobiety – odgrywają w rozbudzaniu aspiracji oraz rozwoju społeczności, których częścią jest biblioteka.
Termin: 24-26 czerwca 2024 r. Doroczne, ogólnopolskie spotkanie nauczycieli języka angielskiego z małych miejscowości, w którym uczestniczy ok. 300 osób z całej Polski. Biorą oni udział w warsztatach metodycznych z nauczania języka angielskiego, spotkaniach z ciekawymi ludźmi oraz wykładach i prezentacjach dotowanych projektów. Integralną część stanowi ekspozycja wystawowa z ofertą wiodących wydawnictw i dystrybutorów pomocy dydaktycznych do nauki języka angielskiego.
Konkurs dla stypendystów pomostowych realizujących studia w zakresie dyscyplin: nauki o zarządzaniu i jakości, ochrona środowiska, którzy podczas studiów osiągnęli średnią min. 4.0. Laureaci konkursu, którzy uzyskali najwyższe średnie, otrzymują roczne stypendium w wysokości 10 tys. zł lub półroczne w wysokości 5 tys. zł wypłacane w miesięcznych ratach po 1000 zł.
Termin: 27-28 czerwca. Ogólnopolska konferencja skierowana do dyrektorów szkół uczestniczących w programie „Szkoła Ucząca Się”, którzy spotykają się, aby dyskutować o rozwiązaniach służących podnoszeniu jakości edukacji i lepszej organizacji pracy szkoły. Kluczowym elementem spotkania jest wymiana doświadczeń i dobrych praktyk.
Program wspiera lokalnych liderów w pozyskiwaniu wiedzy i kompetencji na rzecz prowadzenia w swoich społecznościach działań związanych z ochroną środowiska i klimatu, a także skutecznego pozyskiwania funduszy Unii Europejskiej na ich realizację.
Stypendium naukowe na II rok studiów to forma wsparcia dla uczestników Programu Stypendiów Pomostowych (stypendystów I roku), którzy osiągną po I roku studiów bardzo dobre wyniki w nauce. Laureaci konkursu otrzymają roczne stypendium w wysokości 10 tys. zł, wypłacane w 10 miesięcznych ratach po 1000 zł.
Szkolenia weekendowe służące rozwojowi zawodowemu dziennikarzy mediów lokalnych prowadzone przez doświadczonych dziennikarzy mediów ogólnopolskich i lokalnych oraz innych ekspertów.
Weekendy z English Teaching (WET) to otwarte szkolenia metodyczne kierowane do nauczycieli języka angielskiego uczących w przedszkolach i szkołach publicznych każdego szczebla na wsiach i w miastach do 20 tys. mieszkańców.
W ramach NAI prowadzonych jest od 9 do 12 kursów e-learningowych rocznie. Zajęcia mają praktyczny charakter – uczestnicy poznają metody i techniki nauczania i oceniania i wypróbowują je na bieżąco w pracy z uczniami. Każdy z uczestników ma zapewnioną opieką mentora, który służy radą i doświadczeniem. Kursanci na bieżąco dzielą się opiniami i doświadczeniami z innymi uczestnikami. Kursy odbywają się na specjalnie przygotowanej platformie internetowej, przyjaznej dla użytkowników i łatwej w obsłudze.
Dofinansowanie mogą otrzymać projekty polskich organizacji pozarządowych i ich partnerów z krajów Europy Wschodniej, Kaukazu Południowego i Azji Centralnej, służące wsparciu w tych krajach przemian demokratycznych, społecznych i gospodarczych, głównie poprzez dzielenie się polskim doświadczeniem w zakresie problemów społecznych i socjalnych, edukacji i wychowaniu, rozwoju przedsiębiorczości, dziedzictwa kulturowego, rozwoju i wsparciu trzeciego sektora, samorządu lokalnego, niezależnych i nowoczesnych mediów.
Oferta dla szkół, które chcą poprawić jakość swojej pracy w obszarze samorządności uczniowskiej. W ramach projektu prowadzony jest kurs dla opiekunów samorządów uczniowskich. Szkoły otrzymują certyfikat, który poświadcza, że nauczyciele wspierają samorządność i oddolną aktywność uczniów.
Oferta dla nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych, którzy chcą rozwijać warsztat nauczycielski i kompetencje wychowawcze. Tematyka kursów poświęcona jest dydaktyce nauczania języka polskiego, historii, wiedzy o społeczeństwie, biologii, przyrody, matematyki oraz kwestiom wychowawczym. Kursy trwają od 20 do 50 godzin.
Szkolenia weekendowe służące rozwojowi zawodowemu dziennikarzy mediów lokalnych prowadzone przez doświadczonych dziennikarzy mediów ogólnopolskich i lokalnych oraz innych ekspertów.
Weekendy z English Teaching (WET) to otwarte szkolenia metodyczne kierowane do nauczycieli języka angielskiego uczących w przedszkolach i szkołach publicznych każdego szczebla na wsiach i w miastach do 20 tys. mieszkańców.
W ramach NAI prowadzonych jest od 9 do 12 kursów e-learningowych rocznie. Zajęcia mają praktyczny charakter – uczestnicy poznają metody i techniki nauczania i oceniania i wypróbowują je na bieżąco w pracy z uczniami. Każdy z uczestników ma zapewnioną opieką mentora, który służy radą i doświadczeniem. Kursanci na bieżąco dzielą się opiniami i doświadczeniami z innymi uczestnikami. Kursy odbywają się na specjalnie przygotowanej platformie internetowej, przyjaznej dla użytkowników i łatwej w obsłudze.
Dofinansowanie mogą otrzymać projekty polskich organizacji pozarządowych i ich partnerów z krajów Europy Wschodniej, Kaukazu Południowego i Azji Centralnej, służące wsparciu w tych krajach przemian demokratycznych, społecznych i gospodarczych, głównie poprzez dzielenie się polskim doświadczeniem w zakresie problemów społecznych i socjalnych, edukacji i wychowaniu, rozwoju przedsiębiorczości, dziedzictwa kulturowego, rozwoju i wsparciu trzeciego sektora, samorządu lokalnego, niezależnych i nowoczesnych mediów.
Oferta dla szkół, które chcą poprawić jakość swojej pracy w obszarze samorządności uczniowskiej. W ramach projektu prowadzony jest kurs dla opiekunów samorządów uczniowskich. Szkoły otrzymują certyfikat, który poświadcza, że nauczyciele wspierają samorządność i oddolną aktywność uczniów.
Oferta dla nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych, którzy chcą rozwijać warsztat nauczycielski i kompetencje wychowawcze. Tematyka kursów poświęcona jest dydaktyce nauczania języka polskiego, historii, wiedzy o społeczeństwie, biologii, przyrody, matematyki oraz kwestiom wychowawczym. Kursy trwają od 20 do 50 godzin.
Szkolenia weekendowe służące rozwojowi zawodowemu dziennikarzy mediów lokalnych prowadzone przez doświadczonych dziennikarzy mediów ogólnopolskich i lokalnych oraz innych ekspertów.
Oferta jednosemestralnych staży badawczo-naukowych dla obywateli Ukrainy, Białorusi, Mołdawii, Gruzji, Armenii, Azerbejdżanu, Kirgistanu, Kazachstanu i Tadżykistanu i Uzbekistanu posiadających ugruntowaną pozycję naukową. Efektem indywidualnej pracy pod kierunkiem opiekuna naukowego jest przygotowanie przez stażystę artykułu naukowego.
Oferta dla szkół wszystkich poziomów i typów obejmuje dwuletni kurs dla nauczycieli nt. podstawowych elementów oceniania kształtującego. Dyrektorzy uczą się wprowadzać do szkół zmianę nastawioną na poprawę efektów uczenia się uczniów i nauczania. Po przejściu poziomu podstawowego szkoła może kontynuować kurs zaawansowany, który uprawnia do ubiegania się o tytuł „Szkoły Uczącej Się”. W ramach kursu odbywają się konferencje i spotkania dla dyrektorów, warsztaty dla rad pedagogicznych oraz kursy internetowe i warsztaty dla wybranych nauczycieli.
„UTW dla społeczności” to trwający rok cykl warsztatów animujących tworzenie na Uniwersytetach Trzeciego Wieku grup wolontariatu oraz współpracy ze społecznością lokalną. W każdej edycji 10 UTW bierze udział w spotkaniach warsztatowych oraz korzysta ze wsparcia trenerów, animatorów, którzy pomagają uruchomić sekcje wolontariatu i działań społecznych w ich strukturach. Mogą również skorzystać z dotacji w wysokości 4500 zł na realizację pierwszych działań sekcji.
Poprzez dwusemestralne studia uzupełniające na polskich uczelniach obywatele Ukrainy, Białorusi, a także Mołdawii, Gruzji, Armenii, Azerbejdżanu, Kazachstanu, Kirgistanu, Uzbekistanu i Tadżykistanu poznają polskie doświadczenia w zakresie transformacji ustrojowej oraz integracji europejskiej. W ramach indywidualnych programów edukacyjnych stypendyści studiują między innymi wybrane aspekty ekonomii i zarządzania, administracji publicznej i biznesu, prawa, nauk społecznych i politycznych, dziennikarstwa, zarządzania NGO, czy zarządzania w kulturze.
Trzy spotkania online dla stypendystów pomostowych i studentów I roku z zespołem Fundacji Edukacyjnej Przedsiębiorczości. Zapoznanie m.in. ofertą szkoleniową oraz wolontariatu.
Inicjatywa wspierająca tworzenie nowych narzędzi, aplikacji i produktów, które wpisują się w ideę “Tech for Good”. Oferuje dwa rodzaje wsparcia dla pomysłodawców. Oferuje dwa rodzaje wsparcia dla pomysłodawców. Pierwsze w postaci kompleksowego cyklu szkoleniowego, mentoringowego i doradczego ułatwiającego dopracowanie pomysłu i stworzenie spójnej koncepcji. Na drugim etapie wybrani pomysłodawcy mogą uzyskać finansowanie w łącznej kwocie 100 tys. zł.
Oferta jednosemestralnych staży badawczo-naukowych dla obywateli Ukrainy, Białorusi, Mołdawii, Gruzji, Armenii, Azerbejdżanu, Kirgistanu, Kazachstanu i Tadżykistanu i Uzbekistanu posiadających ugruntowaną pozycję naukową. Efektem indywidualnej pracy pod kierunkiem opiekuna naukowego jest przygotowanie przez stażystę artykułu naukowego.
Oferta dla szkół wszystkich poziomów i typów obejmuje dwuletni kurs dla nauczycieli nt. podstawowych elementów oceniania kształtującego. Dyrektorzy uczą się wprowadzać do szkół zmianę nastawioną na poprawę efektów uczenia się uczniów i nauczania. Po przejściu poziomu podstawowego szkoła może kontynuować kurs zaawansowany, który uprawnia do ubiegania się o tytuł „Szkoły Uczącej Się”. W ramach kursu odbywają się konferencje i spotkania dla dyrektorów, warsztaty dla rad pedagogicznych oraz kursy internetowe i warsztaty dla wybranych nauczycieli.
„UTW dla społeczności” to trwający rok cykl warsztatów animujących tworzenie na Uniwersytetach Trzeciego Wieku grup wolontariatu oraz współpracy ze społecznością lokalną. W każdej edycji 10 UTW bierze udział w spotkaniach warsztatowych oraz korzysta ze wsparcia trenerów, animatorów, którzy pomagają uruchomić sekcje wolontariatu i działań społecznych w ich strukturach. Mogą również skorzystać z dotacji w wysokości 4500 zł na realizację pierwszych działań sekcji.
Poprzez dwusemestralne studia uzupełniające na polskich uczelniach obywatele Ukrainy, Białorusi, a także Mołdawii, Gruzji, Armenii, Azerbejdżanu, Kazachstanu, Kirgistanu, Uzbekistanu i Tadżykistanu poznają polskie doświadczenia w zakresie transformacji ustrojowej oraz integracji europejskiej. W ramach indywidualnych programów edukacyjnych stypendyści studiują między innymi wybrane aspekty ekonomii i zarządzania, administracji publicznej i biznesu, prawa, nauk społecznych i politycznych, dziennikarstwa, zarządzania NGO, czy zarządzania w kulturze.
Trzy spotkania online dla stypendystów pomostowych i studentów I roku z zespołem Fundacji Edukacyjnej Przedsiębiorczości. Zapoznanie m.in. ofertą szkoleniową oraz wolontariatu.
Inicjatywa wspierająca tworzenie nowych narzędzi, aplikacji i produktów, które wpisują się w ideę “Tech for Good”. Oferuje dwa rodzaje wsparcia dla pomysłodawców. Oferuje dwa rodzaje wsparcia dla pomysłodawców. Pierwsze w postaci kompleksowego cyklu szkoleniowego, mentoringowego i doradczego ułatwiającego dopracowanie pomysłu i stworzenie spójnej koncepcji. Na drugim etapie wybrani pomysłodawcy mogą uzyskać finansowanie w łącznej kwocie 100 tys. zł.