Odpłatne warsztaty dla nauczycieli wszystkich przedmiotów i wszystkich poziomów szkół, prowadzone w grupach do 30 osób, przez trenerów-praktyków, są dostosowywane do potrzeb danej placówki oświatowej. Uczestnicy otrzymują materiały do dalszej pracy.
Spotkania dla dyrektorów szkół i nauczycieli nt. sposobów organizacji pracy szkoły wobec wyzwań wynikających z zewnętrznych uwarunkowań takich jak pandemia, wojna w Ukrainie. Uczestnicy mają dostęp do bieżących informacji i eksperckich analiz, wymieniają się doświadczeniem i dobrymi praktykami.
Oferuje absolwentom programu możliwość uczestnictwa w regularnych wydarzeniach online, których celem jest wsparcie ich w rozwoju zawodowym w obszarze innowacyjnych metod i strategii nauczania, rozwijania sprawczości i odpowiedzialności uczniów i dbałości o dobre relacje w szkole.
Oferta szkoleniowa skierowana jest do nauczycieli, którzy chcą uczyć i moderować dialog na temat migracji, tożsamości i różnorodności w szkole. Nauczyciele uczą się, jak realizować projekty edukacyjne wspólnie z uczniami. Dzięki materiałom i wsparciu mentorów uczestnicy kursu poznają praktyczne metody nauczania.
Oferta szkoleniowa skierowana jest do nauczycieli, którzy chcą uczyć i moderować dialog na temat migracji, tożsamości i różnorodności w szkole. Nauczyciele uczą się, jak realizować projekty edukacyjne wspólnie z uczniami. Dzięki materiałom i wsparciu mentorów uczestnicy kursu poznają praktyczne metody nauczania.
Odpłatne warsztaty dla nauczycieli wszystkich przedmiotów i wszystkich poziomów szkół, prowadzone w grupach do 30 osób, przez trenerów-praktyków, są dostosowywane do potrzeb danej placówki oświatowej. Uczestnicy otrzymują materiały do dalszej pracy.
Spotkania dla dyrektorów szkół i nauczycieli nt. sposobów organizacji pracy szkoły wobec wyzwań wynikających z zewnętrznych uwarunkowań takich jak pandemia, wojna w Ukrainie. Uczestnicy mają dostęp do bieżących informacji i eksperckich analiz, wymieniają się doświadczeniem i dobrymi praktykami.
Oferuje absolwentom programu możliwość uczestnictwa w regularnych wydarzeniach online, których celem jest wsparcie ich w rozwoju zawodowym w obszarze innowacyjnych metod i strategii nauczania, rozwijania sprawczości i odpowiedzialności uczniów i dbałości o dobre relacje w szkole.
Oferta szkoleniowa skierowana jest do nauczycieli, którzy chcą uczyć i moderować dialog na temat migracji, tożsamości i różnorodności w szkole. Nauczyciele uczą się, jak realizować projekty edukacyjne wspólnie z uczniami. Dzięki materiałom i wsparciu mentorów uczestnicy kursu poznają praktyczne metody nauczania.
Oferta szkoleniowa skierowana jest do nauczycieli, którzy chcą uczyć i moderować dialog na temat migracji, tożsamości i różnorodności w szkole. Nauczyciele uczą się, jak realizować projekty edukacyjne wspólnie z uczniami. Dzięki materiałom i wsparciu mentorów uczestnicy kursu poznają praktyczne metody nauczania.
Skierowane są do dyrektorów i wicedyrektorów szkół wszystkich rodzajów i poziomów edukacyjnych. Trwają trzy semestry, podczas których słuchacze uczestniczą w ośmiu zjazdach, kursie internetowym oraz w spotkaniach online w małej grupie seminaryjnej. Studia prowadzone we współpracy z Collegium Civitas w Warszawie.
Oferta dla szkół, wszystkich poziomów i typów, które ukończyły „Całościowy Rozwój Szkoły – kurs podstawowy”. Obejmuje dwuletni kurs dla dyrektora i nauczycieli. Koncentruje się na pogłębianiu rozumienia oceniania kształtującego poprzez pracę ze strategiami oceniania kształtującego i wprowadzanie podstawowych praktyk pracy nauczycieli. Dyrektorzy uczą się wprowadzać do szkół zmianę nastawioną na poprawę efektów uczenia się uczniów i nauczania. W ramach kursu odbywają się konferencje i spotkania dla dyrektorów, warsztaty dla rad pedagogicznych oraz kursy internetowe i warsztaty dla wybranych nauczycieli.
Skierowane są do dyrektorów i wicedyrektorów szkół wszystkich rodzajów i poziomów edukacyjnych. Trwają trzy semestry, podczas których słuchacze uczestniczą w ośmiu zjazdach, kursie internetowym oraz w spotkaniach online w małej grupie seminaryjnej. Studia prowadzone we współpracy z Collegium Civitas w Warszawie.
Oferta dla szkół, wszystkich poziomów i typów, które ukończyły „Całościowy Rozwój Szkoły – kurs podstawowy”. Obejmuje dwuletni kurs dla dyrektora i nauczycieli. Koncentruje się na pogłębianiu rozumienia oceniania kształtującego poprzez pracę ze strategiami oceniania kształtującego i wprowadzanie podstawowych praktyk pracy nauczycieli. Dyrektorzy uczą się wprowadzać do szkół zmianę nastawioną na poprawę efektów uczenia się uczniów i nauczania. W ramach kursu odbywają się konferencje i spotkania dla dyrektorów, warsztaty dla rad pedagogicznych oraz kursy internetowe i warsztaty dla wybranych nauczycieli.
Oferta dla wszystkich poziomów i typów szkół, które ukończyły główną ścieżkę programu SUS: Całościowy Rozwój Szkoły – poziom podstawowy oraz zaawansowany i chcą na fundamencie oceniania kształtującego podtrzymać i pogłębiać zmianę w szkole. Szkoły realizują samodzielnie wybrane wyzwanie dotyczące poprawy uczenia i nauczania wykorzystując strategie oceniania kształtującego i praktyki współpracy nauczycieli oraz rozwijają współpracę z innymi szkołami, która ma na celu wzajemne uczenie się.
Termin: 27-28 czerwca. Ogólnopolska konferencja skierowana do dyrektorów szkół uczestniczących w programie „Szkoła Ucząca Się”, którzy spotykają się, aby dyskutować o rozwiązaniach służących podnoszeniu jakości edukacji i lepszej organizacji pracy szkoły. Kluczowym elementem spotkania jest wymiana doświadczeń i dobrych praktyk.
Oferta dla wszystkich poziomów i typów szkół, które ukończyły główną ścieżkę programu SUS: Całościowy Rozwój Szkoły – poziom podstawowy oraz zaawansowany i chcą na fundamencie oceniania kształtującego podtrzymać i pogłębiać zmianę w szkole. Szkoły realizują samodzielnie wybrane wyzwanie dotyczące poprawy uczenia i nauczania wykorzystując strategie oceniania kształtującego i praktyki współpracy nauczycieli oraz rozwijają współpracę z innymi szkołami, która ma na celu wzajemne uczenie się.
Termin: 27-28 czerwca. Ogólnopolska konferencja skierowana do dyrektorów szkół uczestniczących w programie „Szkoła Ucząca Się”, którzy spotykają się, aby dyskutować o rozwiązaniach służących podnoszeniu jakości edukacji i lepszej organizacji pracy szkoły. Kluczowym elementem spotkania jest wymiana doświadczeń i dobrych praktyk.
W ramach NAI prowadzonych jest od 9 do 12 kursów e-learningowych rocznie. Zajęcia mają praktyczny charakter – uczestnicy poznają metody i techniki nauczania i oceniania i wypróbowują je na bieżąco w pracy z uczniami. Każdy z uczestników ma zapewnioną opieką mentora, który służy radą i doświadczeniem. Kursanci na bieżąco dzielą się opiniami i doświadczeniami z innymi uczestnikami. Kursy odbywają się na specjalnie przygotowanej platformie internetowej, przyjaznej dla użytkowników i łatwej w obsłudze.
Oferta dla szkół, które chcą poprawić jakość swojej pracy w obszarze samorządności uczniowskiej. W ramach projektu prowadzony jest kurs dla opiekunów samorządów uczniowskich. Szkoły otrzymują certyfikat, który poświadcza, że nauczyciele wspierają samorządność i oddolną aktywność uczniów.
W ramach NAI prowadzonych jest od 9 do 12 kursów e-learningowych rocznie. Zajęcia mają praktyczny charakter – uczestnicy poznają metody i techniki nauczania i oceniania i wypróbowują je na bieżąco w pracy z uczniami. Każdy z uczestników ma zapewnioną opieką mentora, który służy radą i doświadczeniem. Kursanci na bieżąco dzielą się opiniami i doświadczeniami z innymi uczestnikami. Kursy odbywają się na specjalnie przygotowanej platformie internetowej, przyjaznej dla użytkowników i łatwej w obsłudze.
Oferta dla szkół, które chcą poprawić jakość swojej pracy w obszarze samorządności uczniowskiej. W ramach projektu prowadzony jest kurs dla opiekunów samorządów uczniowskich. Szkoły otrzymują certyfikat, który poświadcza, że nauczyciele wspierają samorządność i oddolną aktywność uczniów.
Oferta dla szkół wszystkich poziomów i typów obejmuje dwuletni kurs dla nauczycieli nt. podstawowych elementów oceniania kształtującego. Dyrektorzy uczą się wprowadzać do szkół zmianę nastawioną na poprawę efektów uczenia się uczniów i nauczania. Po przejściu poziomu podstawowego szkoła może kontynuować kurs zaawansowany, który uprawnia do ubiegania się o tytuł „Szkoły Uczącej Się”. W ramach kursu odbywają się konferencje i spotkania dla dyrektorów, warsztaty dla rad pedagogicznych oraz kursy internetowe i warsztaty dla wybranych nauczycieli.
Oferta dla szkół wszystkich poziomów i typów obejmuje dwuletni kurs dla nauczycieli nt. podstawowych elementów oceniania kształtującego. Dyrektorzy uczą się wprowadzać do szkół zmianę nastawioną na poprawę efektów uczenia się uczniów i nauczania. Po przejściu poziomu podstawowego szkoła może kontynuować kurs zaawansowany, który uprawnia do ubiegania się o tytuł „Szkoły Uczącej Się”. W ramach kursu odbywają się konferencje i spotkania dla dyrektorów, warsztaty dla rad pedagogicznych oraz kursy internetowe i warsztaty dla wybranych nauczycieli.