Z dumą informujemy, że publikacja “Spełnione Marzenia”, prezentująca eseje stypendystów pomostowych, zdobyła złoty medal w konkursie „Szpalty Roku 2016 Power of Content Marketing Awards” w kategorii "publikacja jednorazowa". Nagrody wręczono 3 czerwca podczas uroczystej gali w warszawskim klubie Endorfina.
Jak podkreśliło Jury konkursu, nagroda dla „Spełnionych Marzeń”, wydanych przez Fundację Edukacyjną Przedsiębiorczości i zaprojektowanych przez agencję Epigrafika, przyznana została „za wyjątkowe i pełne szacunku przedstawienie prawdziwie ludzkich historii oraz ich bohaterów, dla których przyznane stypendia były krokiem milowym w życiu”. W Jury zasiada 18 ekspertów content marketingu. Do konkursu zgłoszono 270 prac.
„Jesteśmy szczęśliwi, że wydawnictwo z historiami naszych stypendystów, pokazujące ich pasje, ambicje, drogę do spełnienia marzeń i realizacji celów zostało docenione” – mówi Zofia Sapijaszka z Fundacji Edukacyjnej Przedsiębiorczości.
„Stypendia Pomostowe” to rozbudowany program stypendialny, skierowany do maturzystów ze wsi i małych miast, pochodzących z rodzin o niskich dochodach i osiągających dobre wyniki w nauce. Oferuje studentom stypendia na I rok i dalsze lata studiów. Jest najważniejszym programem Fundacji Edukacyjnej Przedsiębiorczości, realizowanym dzięki Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności oraz szerokiemu gronu Partnerów, do których należą: Narodowy Bank Polski, Fundacja PZU, Fundacja Wspomagania Wsi, Fundacja BGK, Fundacja Orange, Fundacja BGŻ BNP Paribas, a także koalicja ok. 100 lokalnych organizacji pozarządowych.
„O unikatowości »Spełnionych marzeń« stanowi przemyślana koncepcja na treść publikacji. Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości postanowiła pokazać ideę Programu Stypendiów Pomostowych oddając głos samym stypendystom. W rezultacie powstała publikacja autentyczna i pięknie wydana. Sądzę, że nikt po lekturze »Spełnionych marzeń« nie ma wątpliwości, że Program Stypendiów Pomostowych jest czymś niezwykle potrzebnym i wartościowym, prawdziwie zmieniającym życie stypendystów. Ogromnie cieszy nas, jeśli poprzez naszą pracę mamy wkład w budowanie wizerunku takich przedsięwzięć” – mówi Katarzyna Wilk, dyrektor kreatywny agencji Epigrafika, która opracowała projekt publikacji.
Organizatorem konkursu „Szpalty Roku” jest Stowarzyszenie Content Marketing Polska, stawiające sobie za cel kształtowanie i upowszechnianie wysokich standardów działalności wydawniczej oraz promocję marketingu treści jako strategii budowania marki.
Więcej informacji:
Anna Nowak, Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, Specjalista ds. PR
tel.: (42) 632 59 91; (42) 631 95 58, kom. 660 223 85